عطر

عطر

عطر

عطر ادكلن كريد اونتوس

عطر اونتوس محصول شركت سلطنتي كريد مي‌باشد كه در سال 2010  اين برند مشهور و فرانسوي براي بزرگداشت دويست و پنجاهمين سالگرد شروع به كار خود، ادوپرفيوم لوكس اونتوس را معرفي كرد. اين عطر الهام گرفته شده از زندگي دراماتيك در جنگ، صلح و عاشقانه امپراطور ناپلئون بناپارت است. كريد تنها برند خصوصي و لوكس عطر و ادكلن در جهان است كه در سال 1760 تاسيس و نسل به نسل منتقل شده است. كمپاني عطر و ادكلن كريد به بيش از 10 خاندان سلطنتي و مردم ثروتمند دنيا بيش از 250 سال سرويس دهي كرده است. اكنون اين شركت عطر و ادكلن سازي توسط نسل ششم خانواده يعني اُليور كريد و پسرش اِروين اداره مي‌شود. اين عطر به دليل ريفورموله شدن طبق قوانين ايفرا (سازمان عطرسازي جهان) و شرايط جديد توليد از پخش و ماندگاري كمتري نسبت به نسخه قبل برخوردار است. 

Creed Aventus - عطري جذاب

براي ساخت اين عطر بهترين تركيبات در نظر گرفته شده است. پدر و پسر اين عطر جذاب مردانه را با تلاش فراوان به صورت مشترك ايجاد كردند.

نت‌هاي رايحه كريد اونتوس با غلظت ادوپرفيوم

هرم بويايي عطر ادوپرفيوم كريد اونتوس در نت ابتدايي با رايحه‌ي انگورفرنگي سياه، ترنج ايتاليايي، سيب فرانسوي و آناناس سلطنتي تشكيل شده است. رايحه‌ي مياني گل رز نفيس با مكمل چوب درخت قان، نعناع هندي و گل ياس است. رايحه‌ي پاياني آن نيز شامل عنبر، مُشك، وانيل و خزه‌ي درخت بلوط مي‌باشد. 

ويژگي‌هاي رايحه‌ي ادوپرفيوم كريد اونتوس

عطر كريد اونتوس با طبيعت خنك رايحه‌اي خنك و شيرين دارد و گزينه مناسبي براي استفاده در فصول گرم مي‌باشد. اين عطر در گروه بويايي ميوه‌اي قرار مي‌گيرد و از پخش بوي بسيار خوبي برخوردار است. طبق آمار به دست آمده از كاربران جهاني سن پيشنهاد شده براي مخاطبان اين عطر مردانه بالاي 25 سال مي‌باشد، اما در كشورهاي مختلف سنين علاقمند به اين رايحه متفاوت است و در ميان نوجوانان نيز محبوب است.

در پايان مي‌توان به اين نكته اشاره كرد كه با توجه به شرايط اقليمي متفاوت در نقاط مختلف جهان و تفاوت آداب و رسوم و فرهنگ‌ها، تقسيم بندي رايحه‌ها به لحاظ سن، زمان و مكان و فصول مناسب جهت استفاده صحيح نيست و تنها به عنوان يك نظر و پيشنهاد قابل قبول مي‌باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.