عطر

عطر

عطر

عطر ادكلن كارولينا هررا گود گرل

عطر گود گرل زنانه توسط Louise Turner طراحي شد و در سال 2016 توسط شركت كارولينا هررا توليد و معرفي گرديد .

  Carolina Herrera Good Girl - عطري بسيار محبوب و جذاب

عطر گود گرل زنانه به دليل رايحه و ظاهر جذابي كه دارد با استقبال بسيار خوبي مواجه شد و در مدت كوتاهي جزو پر فروشترين هاي برند كارولينا هررا شناخته شد.

نت هاي رايحه عطر گود گرل با غلظت ادوپرفيوم

عطر گود گرل زنانه در نُت ابتدايي با رايحه ي بادام و قهوه شروع مي شود ؛ سپس در نُت مياني با رايحه ي گل ياس برزيلي و تكمه گياه ( گل مريم ) ادامه مي يابد و در نُت پاياني دانه ي تونكا و كاكائو تكميل كننده ي رايحه ي

اين عطر زنانه مي باشند . اين عطر زنانه از رايحه اي گلي برخوردار بوده و بيشترين تركيباتي كه در آن احساس مي شوند رايحه ي تكمه گياه ( گل مريم ) و دانه ي تونكا مي باشند.

ويژگي هاي رايحه‌ي ادوپرفيوم گود گرل

عطر گود گرل زنانه با طبيعت گرم و طعم شيرين و كمي تلخ گزينه‌اي مناسب براي استفاده در فصول سرد مي‌باشد، اين رايحه از پخش بوي عالي و ماندگاري خوبي برخوردار است. طبق آمار به دست آمده از كاربران جهاني سن پيشنهاد شده براي مخاطبان اين عطر زنانه بالاي بيست سال مي‌باشد، اما در كشورهاي مختلف سنين علاقمند به اين رايحه متفاوت است و در ميان نوجوانان نيز محبوب است.

در پايان مي‌توان به اين نكته اشاره كرد كه با توجه به شرايط اقليمي متفاوت در نقاط مختلف جهان و تفاوت آداب و رسوم و فرهنگ ها، تقسيم بندي رايحه ها به لحاظ سن، زمان و مكان و فصول مناسب جهت استفاده صحيح نيست و تنها به عنوان يك نظر و پيشنهاد قابل قبول مي‌باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.