عطر

عطر

عطر

 عطر ادكلن بلو د شنل

پس از موفقيت بلو شنل ادو تويلت تصميم گرفته شد تا مدل ادوپرفيوم آن نيز با همان رايحه ولي با غلظت بيشتر و ماندگارتر توليد شود. و در نهايت در سال 2014 اين توليد صورت گرفت و محصول ماندگار شنل وارد بازار جهاني شد.

Bleu de Chanel - عطر محبوب آقايان

اين عطر در بين آقايان از محبوبيت بسياري برخوردار است و رايحه‌ي خنك و شيرين آن در فصل گرما باعث شده است تا آقايان از اين عطر بيشتر استفاده كنند.

نت‌هاي رايحه بلو د شنل با غلظت ادوپرفيوم

هرم بويايي عطر ادوپرفيوم بلو د شنل در نت ابتدايي با رايحه‌ي آلدئيدي، گريپ فروت، ليمو ترش، تخم گيشنيز، فلفل صورتي، ترنج، نعناع آغاز مي‌گردد، سپس در نت مياني با رايحه‌ي ملون، ياس، زنجبيل، جوز هندي ادامه مي‌يابد و در نت پاياني عنبر، چوب عنبر، بخور خوشبو، لابدانيوم، نعناع هندي، چوب صندل و سدر تكميل كننده‌ي رايحه‌ي اين عطر مردانه ‌مي‌باشند و در گروه بويايي مركباتي قرار مي‌گيرد.

ويژگي‌هاي رايحه‌ي ادوپرفيوم بلو د شنل

عطر بلو د شنل با طبيعت خنك رايحه‌اي خنك و شيرين دارد و گزينه مناسبي براي استفاده در فصول گرم مي‌باشد. اين عطر در گروه بويايي مركباتي قرار مي‌گيرد و از پخش بوي بسيار خوبي برخوردار است. طبق آمار به دست آمده از كاربران جهاني سن پيشنهاد شده براي مخاطبان اين عطر مردانه بالاي 20 سال مي‌باشد، اما در كشورهاي مختلف سنين علاقمند به اين رايحه متفاوت است و در ميان نوجوانان نيز محبوب است.

در پايان مي‌توان به اين نكته اشاره كرد كه با توجه به شرايط اقليمي متفاوت در نقاط مختلف جهان و تفاوت آداب و رسوم و فرهنگ ها، تقسيم بندي رايحه ها به لحاظ سن، زمان و مكان و فصول مناسب جهت استفاده صحيح نيست و تنها به عنوان يك نظر و پيشنهاد قابل قبول مي‌باشد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.