عطر

عطر

عطر

عطر ادكلن كلاب د نويت اينتنس

عطر مردانه‌ي كلاب د نويت اينتنس از برند آرماف در سال 2015 معرفي گرديد و وارد بازار شد. اين عطر در حجم 105 ميلي ليتر مي‌باشد.

Club de Nuit Intense Armaf - شبيه ترين عطر به كريد اونتوس

عطر مردانه‌ي كلاب د نويت اينتنس شباهت بويايي بسيار زيادي به كريد اونتوس مردانه دارد و به همين دليل استقبال زيادي از اين عطر شده است.

نت‌هاي رايحه‌ي عطر كلاب د نويت اينتنس با غلظت ادوتويلت

عطر كلاب د نويت اينتنس در نُت ابتدايي با رايحه‌ي ليمو ترش، انگور فرنگي سياه، سيب ترش، ترنج و گريپ فروت شروع مي‌شود؛ سپس در نُت مياني با رايحه‌ي گل رُز سرخ، گل ياس و درخت توس ادامه مي‌يابد و در نُت پاياني وانيل، عنبر سائل، مُشك سفيد و نعناع هندي تكميل كننده‌ي رايحه‌ي اين عطر مردانه مي‌باشند.

ويژگي‌هاي رايحه‌ي ادوتويلت كلاب د نويت اينتنس آرماف

عطر كلاب د نويت اينتنس با طبيعت ملايم رايحه‌اي ملايم و ترش دارد و گزينه مناسبي براي استفاده در فصول گرم مي‌باشد. اين عطر در گروه بويايي ميوه‌اي قرار مي‌گيرد و از دوام بسيار خوبي برخوردار است. طبق آمار به دست آمده از كاربران جهاني سن پيشنهاد شده براي مخاطبان اين عطر مردانه بالاي 25 سال مي‌باشد، اما در كشورهاي مختلف سنين علاقمند به اين رايحه متفاوت است و در ميان نوجوانان نيز محبوب است.

در پايان مي‌توان به اين نكته اشاره كرد كه با توجه به شرايط اقليمي متفاوت در نقاط مختلف جهان و تفاوت آداب و رسوم و فرهنگ ها، تقسيم بندي رايحه ها به لحاظ سن، زمان و مكان و فصول مناسب جهت استفاده صحيح نيست و تنها به عنوان يك نظر و پيشنهاد قابل قبول مي‌باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.