عطر

عطر

عطر

عطر ادكلن لاليك انكر نوير

عطر لاليك انكر نوير با غلظت ادوتويلت كه در ايران به اشتباه با غلظت و نام ادكلن لاليك مشكي شناخته مي‌شود. عطر مردانه لاليك انكر نوير پورهوم (Lalique Encre Noire Pour Homme for me) در سال 2006 توسط كمپاني لاليك Lalique به بازار عرضه شد.

Lalique Encre Noire - محصولي پرفروش

دارا بودن رايحه‌ي ملايم و تلخ و همچنين ماندگاري بالا نظر هر فردي كه آن را استشمام مي‌كند به خود جلب كرده و مناسب براي مجالس و مهماني‌هاي رسمي مي‌باشد. شيشه اين عطر نيز برگرفته از شيشه جوهردان كلاسيكي مي‌باشد. اين محصول يكي از پرفروش ترين عطرها محسوب مي‌شود.
عطرسرا اين محصول جذاب را به شما پيشنهاد مي‌دهد.

نت‌هاي رايحه‌ي لاليك انكر نوير

هرم بويايي عطر ادوتويلت لاليك انكر نوير در نت ابتدايي با رايحه‌ي درخت سرو آغاز مي‌گردد سپس در نت مياني با رايحه‌ي خس خس ادامه مي‌يابد و در نت پاياني چوب كشمير و مشك تكميل كننده‌ي رايحه‌ي اين عطر مردانه مي‌باشند.

ويژگي‌هاي رايحه‌ي ادوتويلت لاليك انكر نوير

عطر لاليك انكر نوير با طبيعت ملايم رايحه‌اي ملايم و تلخ دارد و گزينه مناسبي براي استفاده در فصول سرد مي‌باشد. اين عطر در گروه بويايي چوبي قرار مي‌گيرد و از ماندگاري و پخش بوي بسيار خوبي برخوردار است. طبق آمار به دست آمده از كاربران جهاني سن پيشنهاد شده براي مخاطبان اين عطر مردانه بالاي 20 سال مي‌باشد، اما در كشورهاي مختلف سنين علاقمند به اين رايحه متفاوت است و در ميان نوجوانان نيز محبوب است.

در پايان مي‌توان به اين نكته اشاره كرد كه با توجه به شرايط اقليمي متفاوت در نقاط مختلف جهان و تفاوت آداب و رسوم و فرهنگ ها، تقسيم بندي رايحه ها به لحاظ سن، زمان و مكان و فصول مناسب جهت استفاده صحيح نيست و تنها به عنوان يك نظر و پيشنهاد قابل قبول مي‌باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.