عطر

عطر

عطر

عطر ادكلن آيريس نازارنا آدس د ونوستاس

عطر آيريس نازارنا آدس د ونوستاس با غلظت ادوپرفيوم يكي از محصولات اين برند معروف است كه تمامي كارهايش را به صورت لاكچري(niche) توليد ميكند. كار خود را از سال 1995 شروع كرده كه عطرهاي آن در رده معروف ترين عطرهاي دنيا قرار گرفت .

در سال 2013 كاري را به عنوان Iris Nazarena توليد كرد كه رنگين كماني از روايح را به خود اختصاص داده و جزو بهترين و پرفروش ترين كارهاي اين برند قرار گرفت.

Aedes de Venustas Iris Nazarena

عطري ملايم و در عين حال تلخي بسيار جذابي مي‌توان از آن دريافت كرد. عطري كه شما را متمايز مي‌كند و به كساني كه لوكس پسند هستند پيشنهاد مي‌شود.

نت‌هاي رايحه‌ي آيريس نازارنا آدس د ونوستاس

هرم بويايي عطر ادوپرفيوم آيريس نازارنا آدس د ونوستاس در نت ابتدايي با رايحه زنبق، باديان ختايي، گل خطمي، دانه سرو كوهي آغاز مي‌گردد و سپس در نت مياني با رايحه‌ي چرم، چوب آگار، رز و ميخك ادامه مي‌يابد و در نت پاياني خس خس، نت‌هاي چوبي، بخور خوشبو و عنبر تكميل كننده رايحه‌ي اين عطر مي‌باشند و در گروه بويايي چوبي قرار مي‌گيرد.

ويژگي‌هاي رايحه‌ي ادوپرفيوم آيريس نازارنا آدس د ونوستاس

عطر آيريس نازارنا آدس د ونوستاس با طبيعت ملايم و طعم تلخ گزينه‌اي مناسب براي استفاده در فصول سرد مي‌باشد، اين رايحه از پخش بوي عالي و ماندگاري خوبي برخوردار است. طبق آمار به دست آمده از كاربران جهاني سن پيشنهاد شده براي مخاطبان اين عطر بالاي 25 سال مي‌باشد، اما در كشورهاي مختلف سنين علاقمند به اين رايحه متفاوت است و در ميان جوانان نيز محبوب است.

در پايان مي‌توان به اين نكته اشاره كرد كه با توجه به شرايط اقليمي متفاوت در نقاط مختلف جهان و تفاوت آداب و رسوم و فرهنگ ها، تقسيم بندي رايحه ها به لحاظ سن، زمان و مكان و فصول مناسب جهت استفاده صحيح نيست و تنها به عنوان يك نظر و پيشنهاد قابل قبول مي‌باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.