عطر

عطر

عطر

عطر ادكلن تام فورد بلك اركيد

عطر تام فورد بلك اركيد با غلظت ادوپرفيوم كه در ايران به اشتباه با غلظت و نام ادكلن تام فورد بلك اركيد يا تام فورد مشكي شناخته مي‌شود به سفارش شركت تام فورد توسط شركت عطرسازي جيوادان در سال 2006 طراحي و معرفي شد.

عطر تام فورد بلك اركيد

عطر ادكلن اصل تام فورد بلك اركيد | Black Orchid Tom Ford

 

Tom Ford Black Orchid- عطري براي بانوان خاص پسند

عطري خاص كه پيشنهاد مي كنيم در ميهماني ها و مراسم هاي وي‍ژه استفاده شود، اين عطر به عنوان رايحه‌اي زنانه طراحي شده است اما در ايران و كشورهاي حوزه خليج فارس به دليل استفاده از تركيبات مشك در ميان آقايان نيز محبوب است. 

 

تام فورد بلك اركيد
تام فورد بلك اركيد 100 ميل - Tom Ford Black Orchid

 

نت‌هاي رايحه عطر تام فورد بلك اركيد با غلظت ادوپرفيوم

هرم بويايي عطر ادوپرفيوم تام فورد بلك اركيد در نت ابتدايي با رايحه‌ي ياس فرانسوي، قارچ توبر، يلانگ يلانگ، انگور سياه، پرتقال ماندارين، ترنج، ليمو و ياسمن آغاز مي گردد، سپس در نت مياني با رايحه‌ي ياس، يلانگ يلانگ، ياسمن، اركيده، نيلوفر، ادويه و نت هاي ميوه‌اي ادامه مي‌يابد و در نت پاياني نعناع هندي، چوب صندل، عنبر، خس خس، وانيل، مشك سفيد، شكلات مكزيكي و بخور خوشبو تكميل كننده رايحه اين عطر زنانه مي‌باشند و در گروه بويايي شرقي گلي قرار مي‌گيرد.

 

ويژگي‌هاي رايحه‌ي ادوپرفيوم تام فورد بلك اركيد

عطر تام فورد بلك اركيد زنانه با طبيعت گرم و طعم شيرين و كمي تلخ گزينه‌اي مناسب براي استفاده در فصول سرد مي‌باشد، اين رايحه از پخش بوي عالي و ماندگاري خوبي برخوردار است. طبق آمار به دست آمده از كاربران جهاني سن پيشنهاد شده براي مخاطبان اين عطر زنانه بالاي سي سال مي‌باشد، اما در كشورهاي مختلف سنين علاقمند به اين رايحه متفاوت است و در ميان جوانان نيز محبوب است و حتي در كشورهاي عربي و ايران بيشترين مخاطب را در ميان آقايان دارد.

در پايان مي‌توان به اين نكته اشاره كرد كه با توجه به شرايط اقليمي متفاوت در نقاط مختلف جهان و تفاوت آداب و رسوم و فرهنگ ها، تقسيم بندي رايحه ها به لحاظ سن، زمان و مكان و فصول مناسب جهت استفاده صحيح نيست و تنها به عنوان يك نظر و پيشنهاد قابل قبول مي‌باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.