عطر

عطر

عطر

عطر ادكلن آكوا دي جيو جورجيو آرماني پروفومو

عطر ادكلن آكوا دي جيو جورجيو آرماني پروفومو با غلظت پرفيوم كه در ايران به اشتباه با غلظت و نام ادكلن جيو بلك يا جيو مشكي شناخته مي شود در سال 2015 توليد و معرفي شد.

Acqua di Gio Profumo Giorgio Armani - عطري محبوب آقايان

شركت جورجيو آرماني پس از موفقيت بسيار خوبش در عطر آكوا دي جيو در سال 1996 تصميم گرفت كه ورژن جديد اين عطر را توليد نمايد . بنابراين حدود 20 سال پس از آن يعني در سال 2015 عطر جديد جيو پروفومو توليد و وارد بازار شد و با استقبال بسيار خوبي مواجه شد.

نت هاي رايحه عطر جيو پروفومو با غلظت پرفيوم

جيو پروفومو در ابتدا با بوي ملايم تركيبات دريايي و ترنج آغاز مي شود كه ترشي و خنكي خاصي را انتقال مي دهد سپس در بخش مياني به همراه گل شمعداني ، گل رُزماري و مريم گلي رايحه اي شيرين و ملايم را ايجاد مي نمايد و در نهايت در بخش پاياني وجود نعناع هندي و بخور خنكي و تلخي خاصي را به اين عطر مي بخشند . بيشترين درصد تركيبات تشكيل دهنده ي اين عطر مردانه شامل : تركيبات دريايي ، ترنج  و بخور مي باشد . اين عطر مردانه در گروه بويايي آبي اقيانوسي قرار دارد و توسط آلبرتو موريلاس طراحي شده است.

ويژگي هاي رايحه ي پرفيوم جيو پروفومو

عطر جيو پروفومو مردانه با طبيعت ملايم و طعم ترش و كمي تلخ گزينه‌اي مناسب براي استفاده در فصول گرم مي‌باشد، اين رايحه از پخش بوي عالي و ماندگاري متوسطي برخوردار است. طبق آمار به دست آمده از كاربران جهاني سن پيشنهاد شده براي مخاطبان اين عطر مردانه بالاي 25 سال مي‌باشد، اما در كشورهاي مختلف سنين علاقمند به اين رايحه متفاوت است و در ميان نوجوانان نيز محبوب است.

در پايان مي‌توان به اين نكته اشاره كرد كه با توجه به شرايط اقليمي متفاوت در نقاط مختلف جهان و تفاوت آداب و رسوم و فرهنگ ها، تقسيم بندي رايحه ها به لحاظ سن، زمان و مكان و فصول مناسب جهت استفاده صحيح نيست و تنها به عنوان يك نظر و پيشنهاد قابل قبول مي‌باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.